Usprawnij logistykę dzięki naszym narzędziom

Patron Service oferuje kompleksowe rozwiązania dla biznesu, dzięki którym usprawnisz realizację zamówień, kontrolę nad finansami i kontakt z klientami. Automatyzacja czynności związanych z wysyłką czy rozliczeniami pozwoli Ci skupić się na rozwoju oferty oraz strategii marketingowej. Wybierając nasze narzędzia, zyskujesz szereg korzyści — od elastycznych opcji płatności po dedykowanego opiekuna handlowego, który pomoże Ci w razie pytań lub wątpliwości. Zobacz, jak łatwo zarządzać logistyką w firmie z Patron Service.

Narzędzia biznesowe dla Ciebie od Patron Service

Oszczędność pieniędzy

abonament

Brak abonamentu

Zamawiaj przesyłki bez stałych opłat i ciesz się korzystnymi warunkami.
indywidualny cennik

Indywidualny cennik

Sprawdź stawki skrojone na miarę Twojego biznesu i zamawiaj taniej.

Wsparcie i bezpieczeństwo

Dedykowany opiekun handlowy

Dedykowany opiekun handlowy

Ciesz się indywidualnym wsparciem i optymalizuj koszty wysyłek.
Wsparcie DOKmailowe i telefoniczne

Wsparcie DOK mailowe i telefoniczne

Uzyskaj szybką pomoc w sprawach technicznych, logistycznych i finansowych.

Korzystne rozwiązania płatnicze

Płatność pre i postpaid

Płatność pre-paid i post-paid

Kontroluj wydatki dzięki elastycznym formom płatności dopasowanym do Twoich potrzeb.
Płatność saldem z portmonetki

Płatność saldem z portmonetki

Oszczędzaj czas, płacąc za usługi z salda, i zyskaj łatwość w rozliczeniach.

Wiele usług dodatkowych

Cross-border

Cross-border

Skaluj biznes globalnie i nadawaj przesyłki za granicę bez zbędnych formalności.
Cross-border
Import masowych przesyłek

Masowy import przesyłek

Zaoszczędź godziny pracy, importując dane przesyłek jednocześnie.
System reklamacji na koncie

System reklamacji na koncie

Zadbaj o przejrzystość procesu reklamacji i szybko rozwiązuj zgłoszenia.

Generowanie raportów z wysyłek

Analizuj wyniki i podejmuj trafniejsze decyzje w oparciu o realne dane.

Pozostałe narzędzia dla biznesu

Generowanie raportów z wysyłek

Generowanie etykiet

Oszczędź czas dzięki automatycznemu generowaniu etykiet.
Książka adresowa

Książka adresowa

Zapisz kluczowe kontakty i przyspiesz proces zamawiania kuriera.
Kreator szablonów przesyłek

Kreator szablonów przesyłek

Stwórz uniwersalne szablony i zamawiaj przesyłki bez zbędnej powtarzalności.
Śledzenie przesyłek

Śledzenie przesyłek

Sprawdzaj aktualny status paczek w przejrzystym panelu.
Monitoruj
Multikonta

Multikonta

Oddziel konta dla różnych projektów i działów, by zachować przejrzystość rozliczeń.

Ustawienia uprawnień

Nadawaj i ograniczaj dostęp pracownikom, aby uniknąć chaosu w logistyce.

Zintegruj swój sklep online

Poznaj też narzędzia e-commerce

System obsługi paczek WebTrucker

Zarządzaj całą logistyką w jednym panelu. WebTrucker to narzędzie, które pozwala błyskawicznie tworzyć etykiety, zamawiać kuriera i monitorować statusy przesyłek — bez konieczności mozolnego przełączania się między różnymi platformami. Szybkie generowanie etykiet. Wiele form wysyłki w jednym miejscu. Intuicyjny panel zarządzania.
Załóż bezpłatne konto

API systemu WebTrucker

API systemu WebTrucker Połącz nasz system z Twoim sklepem lub dowolną platformą sprzedażową, aby automatycznie pobierać dane zamówień i przesyłać je do WebTrucker. Zyskaj pełną kontrolę nad procesem wysyłki, oszczędzaj czas i zapewnij klientom świetne doświadczenie zakupowe. Pełna automatyzacja zamówień. Łatwa integracja i skalowalność. Przejrzysta dokumentacja i wsparcie.
Załóż bezpłatne konto

Współpracujemy z najlepszymi kurierami

logo dpd logo czeskiej poczty